dinsdag 7 juni 2011

Holaaa,
Vandaag mijn eerste dag op mijn blog. Samen met Myrthe (de tweede dochter) mijn blog wat aangekleed. Het ziet er ineens stukken leuker uit!!
De blog is nog niet helemaal klaar, maar ik kan van start gaan!
Ze heeft me gelijk geleerd hoe ik foto's kan toevoegen etc. Het zal in het begin wel niet zo vlot gaan allemaal.......maar al doende leert men, hihi
Ik plaats gelijk maar een kaartje dat ik enige tijd geleden al heb gemaakt en waarvan ik dus geen notitie heb gemaakt van gebruikte materialen. Ik ben van plan dit in de toekomst wel te doen.
Leuk dat je op mijn blog was, en kom gerust vaker terug.


 Een Forever Friends plaatje uit een oude agenda gescoord

Een leuk organza lintje met stippen in het hoekje met een hartjes hangertje eraan

Het plaatje en de twee gekleurde papiertjes eronder met de cuttlebug uit gestanst

Een leuke bijpassende tekst erbij gemaakt op de computer en uitgeprint

1 opmerking :

Myrthe zei

heel mooi kaartje!!
Wil er nog meer zien (L)