dinsdag 30 augustus 2011

you're sew cute!

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik zondag al gemaakt heb, maar niet eerder op mijn blog kon plaatsen.
Het is een kaartje in bruin-tinten. Ik zie op blogs allerlei leuke kaarten met paspoppen en naaimachines etc.. maar de dies ervoor zijn best prijzig..ik ben dus zelf maar aan het tekenen gegaan en heb zelf een paspop en klosje garen gemaakt. Het resultaat is best grappig. Ik stuur het aan een vriendin met wie ik (toen ik nog in nederland woonde) vele 'naai-avonden' heb gehouden. Beide naaien we nog wel regelmatig, maar helaas door de afstand niet meer samen.




Een fijne dag / avond allemaal, en tot de volgende keer.
groetjes Mary

2 opmerkingen :

Home sweet home zei

Lovely card, with many cute details.:):)

Myrthe zei

Ik vind deze zooo mooi!! hij is kei mooi geworden.

Ga zo door mama!! Ik hou van jou!! (L)