dinsdag 25 oktober 2011

Happy Halloween

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik de halloween groetjes zien die ik aan mijn vriendinnen heb gestuurd. Ik heb het idee van mijn dochter gekregen en zij had het op een spaans blog gezien als naamkaartjes bij het diner, (ik moet nog even aan haar navragen bij wie precies dan kan ik dat even melden) en heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Inmiddels heeft iedereen zijn bezem al ontvangen.
Hier in Spanje wordt redelijk veel aan Halloween gedaan, er zijn allerlei feesten en bij het uitgaan is iedereen verkleed. Wij hebben tunnels langs het strand (daar liep vroeger een treintje doorheen) wat normaal een wandelpad is, maar de gemeente organiseerd daar met halloween altijd iets voor de jeugd (vaak een 'enge'-film en iets met verkleden).Dat kan ook omdat de dag daarna een feestdag is -1 mei, allerheiligen-en iedereen vrij is.
Ikzelf ben al van kind af aan gek op spookhuizen en alles wat erbij komt kijken.....halloween past daar goed bij. Misschien komt dat wel omdat ik bang ben in het donker....dat is bij spookhuizen ook het geval, het geeft altijd een bepaald spannend gevoel.





Leuk dat jullie zijn komen kijken en dankjewel voor de lieve berichtjes die jullie hebben achter gelaten. 
                                                                                          Tot een volgend keer , fijne dag nog ,  groetjes Mary

5 opmerkingen :

Annemarie en Merit zei

dat ziet er lekker "
spooky"uit.
Leuk zeg die kleine bezempjes, met zo'n gave tag eraan..
Hier wordt heel weinig aan halloween gedaan heb dan ook niets gemaakt.
Veel plezier jullie met Halloween.

Groetjes vanuit een regenachtig Nederland annemarie en merit

annemarie zei

jeetje wat een gave dingetjes heb je weer gemaakt!!!
heel leuk! bedankt nog voor je leuke reactie op mijn kaartje! groetjes annemarie

Home sweet home zei

Wow,love it.
Love the tags and the hat was so great.:)

Vicky zei

Hi hun thank you sooooo much for your lovely comment on my blog it really meant a lot thank you from the bottom of my heart hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

sandra_w zei

Iekkkk!! Dat ziet er supergaaf uit!

San x