donderdag 24 november 2011

Rome......

We zijn weer terug uit Rome, dinsdag laat in de ochtend al hoor al hoor, maar gisteren was een erg drukke dag dus ik had geen tijd om iets te plaatsen op mijn blog. Ik heb net snel de foto's op de computer gezet en er een paar plaats ik hier.
Het was een geweldig weekend....zoooo veel moois te zien!! Zoveel indrukken, echt heel bijzonder. We waren daar 2 hele dagen (zaterdag avond aangekomen, zondag en maandag de hele dag) en dat is echt veel te kort, ooit hoop ik nog eens terug te gaan.....
We raken niet uitgepraat over al dat moois dat we hebben gezien.
Het was mijn laatste weekeindje weg met een dochter apart......
.Alle meiden vinden het weekeindje weg op hun 18de verjaardag heel bijzonder , een herrinnering om nooit te vergeten, en dat geld ook voor mij!!!!! Ben blij dat ik dit toendertijd bij de oudste heb bedacht, het zijn zo'n ontzettend leuke, waardevolle herrinneringen!!!








Mylon kon het niet laten om een paar schoenen te scoren....we waren tenslotte in het land van de schoenen ;)

Vanaf nu weer verder met het normale leven....ik heb nog een aantal wasjes te doen, maar ondertussen ga ik mooi aan de knutsel......


            fijne dag nog allemaal,  groetjes Mary

1 opmerking :

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Fijn te horen dat jullie weekeinde te gek was!