woensdag 30 november 2011

twee maal kerst by Myrthe

Hallo allemaal,


Ik wilde vandaag het kaartje laten zien dat ik voor Joycke's verjaardag heb gemaakt (Ze was dinsdag jarig--- 22 alweer!) maar de batterijen van de foto camera zijn leeg, en er is een foutje aan want hij laadt niet op......vanavond maar aan Rudie vragen of hij er even naar wil kijken.
Vandaag dus de kaartjes die Myrthe gemaakt heeft toen ik in Rome was.
Erg mooi geworden Myrthe!!! Dank je!!


Straks nog even de laatste hand leggen aan het beterschaps-kaartje dat ik voor Myrthe aan het maken ben....ze wordt morgen geoppereerd  aan maag en slokdarm.Ze is super nerveus, en ik zo langzamerhand ook.
Maar het zal allemaal wel goed komen, we kijken er in iedergeval naar uit om over een paar dagen/weekje, (als het weer wat beter zal gaan), samen te kunnen knutselen in haar herstel periode. 





Ik hoop vanavond nog snel de foto te kunnen plaatsen van mijn kaart, morgen heb ik daar geen tijd voor, en ben ik waarschijnlijk de hele dag in het ziekenhuis.


Een hele fijne dag nog, en bedankt voor jullie lieve berichtjes!!
                                     groetjes Mary

5 opmerkingen :

Vicky zei

They are both so gorgeous hun...

big hugs Vicky xx

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Myrte,en heel veel sterkte morgen, dat geld ook voor mama en de rest van de familie, altijd weer spannend.
Een spoedig herstel voor je toegewenst.

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter!!

groetjes Annemarie en Merit

Marita zei

Stunning!!! I love both cards♥.

Hugs, Marita

Riet zei

Prachtige kaarten,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Home sweet home zei

Beautiful cards,wonderful work.:)