maandag 2 januari 2012

happy 2012.....



Holaaaa


Ik wil iedereen een gelukkig, gezond en creatief  2012 wensen!!
Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve berichtjes en speciaal aan mijn volgers!! Toen ik in Mei mijn eerste kaartje plaatste was ik nog erg onzeker of 'bloggen' wel iets voor mij was....tenslotte komen er zoveel ontzettend mooie dingen voorbij in blogland......zo goed ben ik nu ook weer niet!! Maar ik moet zeggen het is zooo leuk!!! Het maakt me blij, en leuk dat ik zo mijn hobby kan delen! Nogmaals bedankt hiervoor!
Òp naar een creatief jaar......




I wanna wish you all a happy, healthy and creatful 2012!!!
I wanna thank you all for all the lovely comments on my blog, special to my folowers!! It means a lot to me!!
When I started in Mai my blog, I was sooo unsure.......in blogland you see so many beautiful cards....I'm not that good..... but I have to tell you...I love it!! It gives so much fun, and it makes me really happy!! Again THANK YOU!!!




  Liefs  Mary

4 opmerkingen :

Home sweet home zei

This is a beautiful card,love the image and your colouring is fab.
Love the paper you have use too.:):)
Happy New Year:):)

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Mary, en helemaal in mijn kleurtjes!
Groetjes Mieke

Shaela zei

Beautiful card!! I love the purples and the silver together. :)

Alina zei

Mary, een heel gelukkig en vooral gezond 2012!
heel erg mooi is je kaart geworden, wat een leuke stempel!
groetjes, Alina