donderdag 2 februari 2012

Sending a hug........

Hallo allemaal,


Vandaag een kaartje met mijn nieuwe magnolia stempel. Ik heb het kaartje gemaakt voor een vriendin om haar te bedanken voor de altijd lieve woordjes om me op te peppen als ik wat last van heimwee heb!!En op het moment heb ik dat .....mis mijn familie en vrienden én Nederland (Hema;) ).


Hello everyone,
Today a card with my new magnilia stamp. I made this card for a dear friend who always know to cheer me up when I am a little bit homesick.And at the moment I am.......I miss my family and friends and Holland.





Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
elke kaart een feestje   allsortschallenge    simplymagnolia


Leuk dat jullie op mijn blog voorbij kwamen!! Ik ga nu een blog rondje maken
Fijne dag !!!!


Thanks for visiting my blog!! I'm going to take a look on your blogs...
Have a nice day!!


                                                 LIEFS MARY

11 opmerkingen :

Lia zei

schitterend kaartje heb je gmaakt, mooi papier en lieve tilda
liefs Lia

sandra_w zei

Wat 'n lief kaartje heb je gemaakt!
Heimwee is niet fijn (weet er alles van) en mis je de rookworst van de Hema :-)

San x

Vicky zei

Gorgeous card sweetie love the image.

Lotsa hugs Vicky xxx

Ankie vd Polder zei

Wat een mooi kaartje. Prachtige kleuren. Groetjes, Ankie

Renata van Miltenburg zei

Wat mooi!! Prachtige kleuren, gave layout en super leuk die kleine envelopjes.

Oh en zou je ons misschien een plezier willen doen en de woordverificatie uit willen zetten? Dat scheelt ons veel tijd tijdens het achterlaten van reacties :)

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet,

Renata

Fleur zei

A gorgeous card, those envelopes are adorable
Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
Hugz Fleur xXx

Gretha zei

Wat vervelend voor je dat je Nederland en toebehoren mist.
Je kaart is wel heel mooi geworden.
Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
Groetjes Gretha

Bernadet zei

PRACHTIGE kaart. En hoe leuk zijn die kleine envelopjes!!!

Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Nicola zei

What a stunning card, I adore the image and those sweet little envelopes!
Thanks for entering our hearts challenge this week over at Allsorts and good luck!
Hugs Nicola xxx

Pop's Cards zei

Morning sweetie, this is stunning I am loving the colours so gorgeous hugs Pops x

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Oh die kleine enveloppies zijn zooooo leuk!!! Wat een top idee... dat idee ga ik lekker pikken! ;)
Liefs, Marit.
..:: xXx ::..