maandag 2 april 2012

Hats off to you....

Hallo allemaal,
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om een kaartje te maken.....Hoop daar vandaag wel tijd voor te kunnen maken...Jiska is weer thuis!!! Pfff , wat een ge-ren en gevlieg was dat tussen ziekenhuis en thuisfront. Het gaat nu wel beter, de antibiotica heeft zijn werk gedaan en nu maar verder herstellen thuis, waar ze nog doorgaat met de antibiotica. Ze is nog erg zwak en moe (ook niet verwonderlijk na 2 weken spugen en veel koorts).Maar dat zal vanaf nu elke dag een stukje beter gaan.Door haar hoge koorts had Jiska koortsuitslag gekregen en die is naar binnen geslagen....het gevolg was dat haar hele mond en keel, slokdarm vol koortsuitslag zat.....gevolg; steeds zieker en veel veel pijn. Vandaar dat ze haar uiteindelijk hadden opgenomen.En Mieke ...het was/is niet de dochter met de astma...maar de dochter met de coeliakie (gluten-allergie). Wel heel hartelijk bedankt voor de lieve reakties.
Vandaag plaats ik een kaartje dat ik gemaakt had voor de verjaardag van Annnemarie, het is gelukkig op tijd aangekomen, maar ik had het hier nog niet laten zien.










Ik wens jullie nog een fijne dag. Ik zal vast vandaag nog wel een gaatje vinden om jullie blogs te bezoeken....ik verheug me er al op!!


Liefs Mary

6 opmerkingen :

Cornelie zei

Klinkt allemaal heftig, sterkte!
Je kaart is onwijs leuk! heerlijk vrolijk met al die kleurtjes en vlaggetjes!
Groetjes Cornelie

Annemarie en Merit zei

Dat was dus geen kleinigheidje tjonge jonge daar schrik je wel van, gelukkig is ze nu weer thuis en kan het herstel beginnen!!
De kaart staat hier vrolijk te zijn op de kast tussen een heleboel andere kaarten het ziet er zo gezellig uit,
Nogmaals heel erg bedankt!!

Veel beterschap toegewenst voor Jiska!!!

Liefs Annemarie en Merit

Judith zei

Oh, wat een ellende voor je dochter... Gelukkig is ze weer thuis. Ik hoop dat je gauw herstelt. Heel heel veel sterkte en beterschap!

Je kaart voor Annemarie is super vrolijk! Heerlijk zonnig om naar te kijken!

Alle goeds,
groetjes, Judith

Riet zei

Deze heb je ook prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

*mieke* zei

Zo zeg, dat klinkt heftig zeg! Gelukkig is ze weer thuis en kun je haar lekker vertroetelen:-) Je kaart voor Annemarie is erg mooi geworden!
Groetjes Mieke

Marie-Elise zei

Dat klinkt niet erg prettig zeg, beterschap! Daarentegen ziet het kaartje er heerlijk zonnig en vrolijk uit, wat een leukerdje!
Dat papier is errug mooi, en die vlaggetjes vind ik helemaal geweldig!

Groetjes, Marie-Elise