zondag 8 april 2012

take care....

Hallo allemaal,
Vrolijk pasen!!!
ik heb afgelopen dagen eindelijk een paar maal heerlijk eventjes kunnen freubelen.....
ik kan nog niet alles plaatsen omdat er 2 kaartjes onderweg zijn voor verjaardagen. Wel alvast 2 simple en clean kaartjes, ik vind ze op andere blogs altijd zo mooi....maar jeetje dit is toch nog best lastig!!!
Morgen gaat alles weer naar school, de paasvakantie zit er weer op. Ze vieren hier geen tweede paasdag (ook kennen ze hier geen tweede kerstdag)....en eigenlijk verheug ik me daar best wel op!! Het is de afgelopen weken zo ontzettend druk en hectisch geweest....eerst mijn ouders, ondertussen werd ook nog eens een van de meiden ziek en dat duurde ruim 3 weken, ook nog eens allerlei dingen daar om heen....morgen even NIKS.....lijkt me best lekker!!


Hello everyone
Happy Easter 4Hope you enjoy your easterdays.....
Finaly I found some crafting time for myself...
today I show 2 clean and simple cards...I admire them on other blogs...but wow that isn't easy.....This are my results......





Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes tijdens het ziek zijn van Jiska...Het gaat stukken beter met haar!!! Morgen gaat ze het weer proberen op school, ze heeft een boel in te halen na 3 weken afwezigheid.
Nu maar hopen dat verkoudheden , griepjes etc voorlopig maar ver ver wegblijven!!


Fijne dag nog
Have a nice evening                        LIEFS MARY

11 opmerkingen :

Hanna zei

I love your cards! :) Both of them are STUNNING! I think you did an awesome job with the "clean and simple" style. :) Fabulous colours and magnificent details. :)

hugs,
Hanna

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Het is niet te zien dat je het lastig vond. 2 briljante kaartjes! Echt prachtig. Nu nog even naar de nieuwe challenge bij mij kijken en je kan zo meedoen met juweeltjes als deze.

Mieke'S zei

Leuke kaartjes!
Groetjes Mieke'S

sandra_w zei

2 superleuke kaarten!! Gelukkig dat het met je dochter weer de goede kant opgaat...

Sandra x

Home sweet home zei

Gorgeous cards, and I love the butterflies:):)
Fabulous work,Happy Easter,Hugs Merethe

Mariken zei

Hey, ik kom op je mooie blog via Sandra. Wat maak je prachtige kaarten, erg leuk. Ben bolger geworden.
Fijne avond, gr-x-jes Mariken.

Marijke zei

Vind het ook best moeilijk om clean en simpel kaartjes te maken. Die van jou zijn goed gelukt, MOOI. Vooral de onderste met de vlaggetjes vind ik superrr!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Danoesja zei

Hoi Mary

Gelukkig gaat het wat beter met je dochter.
Ik vind je kaartjes erg mooi, vaak komt het voor dat iets wat er simpel uitziet ons het meeste moeite kost, maar dat is niet te zien aan je kaartjes hoor.

Lieve groetjes
Danoesja

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaarten, vind dat zo moeilijk om zonder "plaatje" iets te maken.
Deze zijn super!!!
Fijn dat het weer stukken beter gaat met Jiska, en dan morgen weer OP naar het normale leven..hier hebben we nog 1 dag vrij gaan daar even heerlijk van genieten.

Groetjes uit een regenachtig
Holland.
veel liefs Annemarie en Merit

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Mary.

Liefs Riet.

Marie-Elise zei

Fijn dat alles daar weer goed gaat! De kaartjes vind ik echt super geworden! Helemaal niets wijst erop dat het lastig was :)
Ik heb mezelf er nog niet aan gewaagd, maar die vlaggetjes zien er toch wel errug leuk uit...

Groetjes, Marie-Elise