maandag 3 december 2012

All I need is your love......

Hallo allemaal,

tsjonge tsjonge....dat heeft lang geduurd....eindelijk wat foto's op picasa kunnen verwijderen.We hadden wederom problemen met de computer...ik kon o.a niet alles openen. Ik kon ook niet op iedereen zijn blog een reaktie achterlaten...heb geen idee wat het is/was, maar hoop dat het nu opgelost is.
Nu nog een keer tijd maken om de foto's voortaan te verkleinen zodat het picasa probleem zich niet steeds herhaald.

Het kaartje van vandaag is er een zonder stempeltje (daar is de ontvanger niet zo van)


Morgen weer terug met een kaartje.......
Ik heb mijzelf voorgenomen om vanmiddag eens lekker stempeltjes te gaan inkleuren......wil toch het inkleuren met copics en spectrum noirs onder de knie krijgen..........dus gewoon blijven oefenen!!!!!!!!

Bedankt voor de tips die ik kreeg op de`picasa-foto's´  vraag......ik heb er echt wel wat aan gehad....de computer is voor mij echt abacadabra.....

Fijne dag nog allemaal             LIEFS   MARY

9 opmerkingen :

Marjan zei

Nou fijn dat het gelukt is en dat je iets had aan de tips. Dat programmaatje is handig, hoor. Succes daarmee.
Je kaart is mooi met deze tinten, de bloemen en de prachtige tekst. leuke accentje, die pareltjes!

Marijke zei

Gelukkig dat het opgelost is met de foto's. Je kaart zonder stempel is heel mooi!!
Groetjes, Marijke

Berlinde zei

Wat is dit een prachtig kaartje Mary, mooie kleuren!
Lieve groetjes, Berlinde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh Mary,je mag mij een hand geven qua computers,als alles doet wat 't moet doen lukt het maar zo niet....dat is de reden dat ik nog niet mee gedaan heb aan challenges,dan moet je weer heen en weer linken,etc.Je kaart vindt ik erg mooi,de kleuren,het stikwerk,de tekst,het is een beauty,lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaart die kruissteekjes maken het geheel helemaal af PRACHTIG!!!!

Waar bewerk je nu je foto's ik vind dat ze af en toe nog onscherp zijn bij mij...

liefs annemarie en merit

Je@net zei

Fijn dat het toch gelukt is, Mary. Ik heb je mooie kaartjes gemist de afgelopen dagen. Maar dit is weer een prachtexemplaartje, erg mooi geworden. Daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn!

Riet zei

What a schitterende kaart Mary.

Liefs Riet.

Annette zei

Gelukkig heb je het opgelost, zodat we weer van je kaartjes kunnen genieten. Het ziet er prachtig uit!
xoxo Annette
Ps ik koop geen geheugen bij maar log mijn foto's in via Photobucket.com Dat doe ik al een tijdje en dat gaat prima!
xoxo Annette

Miranda Mols Stampin Utopia zei

heel bijzonder. mooi hoor