woensdag 12 december 2012

What I like about you.......

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reakties!!!! Geweldig hoe lief bloggers onderling zijn!!! 
Echt hartverwarmend lief!!!  BEDANKT!!!!

Het kaartje van vandaag is gemaakt met een van de (vele) oefen inkleurstempeltjes. Deze kon er mee door, de meeste zijn in de prullembak beland.......ik blijf inkleuren met  copics en spectrum noir lastig vinden.
Maar ik geef het niet op en blijf stug door oefenen...
Helaas is op de foto niet te zien dat ik ook echt schaduwen heb gemaakt...

Mijn ouders zijn er, dus ik (en de anderen natuurlijk ook) GENIET!!!!!
Morgen ga ik met mama kaartjes maken......heerlijk freubelen.

Fijne avond!!                              LIEFS  MARY

8 opmerkingen :

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijk en hip kaartje is dit,mooie kleuren heb je ook gebruikt en ik zie toch wel schaduw hoor.Geniet van het bezoek en wat klinkt dat heerlijk gezellig,freubelen met mama...nou Mary,freubel ze;) lieve groetjes Miranda

Vicky zei

So very gorgeous Mary...:o)

big hugs Vicky xx

Vicky zei

Absolutely gorgeous sweetie I am loving these colours hun, this is lush.

Lotsa hugs Vicky xxx

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk en gezellig kaartje Mary, wat heerlijk dat je ouders er zijn...en voor vandaag heel veel freubelplezier samen met je moeder GEZELLIG!!!

lief sannemarie en merit

Marijke zei

Heel mooi kaartje met een hippe jongedame. gezellig dat je ouders er zijn, geniet ervan en veel freubelplezier!

Groetjes, Marijke

Wilma zei

O zo leuke kaart!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

sneller dan verwacht met mams en paps. meteen kerst vieren. haha. mooi gekleurd hoor

Marjan zei

Dit ziet er goed uit, zowel qua kaart en indeling ervan, als qua kleurkunsten! Veel plezier met je ouders, heerlijk dat ze er zijn.