donderdag 11 juli 2013

Mini bedank kaartjes.....

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels in Nederland.......morgen is de 'grote' dag, maar vandaag nog even genieten van 'even niks' ;-)
Ik heb de i-pad van thuis meegenomen om af en toe een blogrondje te kunnen maken én om soms een berichtje te plaatsen.....althans, ik hoop dat het mij lukt op dit technisch wondertje.....

Ik laat vandaag een deel van de mini-bedank kaartjes zien die , ik neem aan, iedereen die aan de candy meedeed heeft ontvangen.


De zomer zee strand kaartjes.



De heerlijke uitleef met distress kaartjes.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve en steunende woorden omtrent de operatie!!! 

Fijne dag                    XXXX Mary



10 opmerkingen :

Gemma zei

ha, ik herken mijn kaartje, was super leuk net als de candy die erbij zat, nogmaals dank en geniet van je verblijf in Nederland

Ingrid Reyners zei

Heel erg bedankt Marij voor de super prijs die ik van je heb gekregen, geweldig! Ik was helemaal ontdaan, zoveel zat er in de envelope, en mijn kaartje zit er ook bij, heb je erg leuk gemaakt. Veel succes met de operstie, ik duim voor je. Liefs Ingrid

Cornelie zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg! dat zeethema vind ik altijd zo leuk! Maar de kleurtjes van de andere kaartjes zijn ook weer super! Heel erg leuk!
Wil je ook sterkte wensen met de operatie!

Anneke zei

Stuk voor stuk mooie kaartjes! Ik duim voor je, succes en sterkte!

Annemarie en Merit zei

Hoi lieve lieve lieve Mary,

Enorm bedankt voor je leuke bedank kaartje en de super leuke verrassing die in de envelop zat, heel erg lief,
Wat een schitterend papier!!!!

Deze kaartjes (de mijne zit er niet bij) zijn ook geweldig...

Het allerbeste toegewenst morgen en we hopen snel weer van je te horen in goede gezondheid.

Veel liefs Anenmariee n Merit

Linda Visser - van der Velden zei

super leuk gedaan!!

Marijke zei

Jaaa ik heb ook een prachtig bedankkaartje gekregen!! Dankjewel!! Die van mij staat er niet bij maar die ik hier zie zijn ook heel mooi!! Sterkte morgen!

Groetjes,
Marijke

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes, Mary.
En nogmaals sterkte voor de komende dagen!

Marjan zei

Jaaa... ik herken die van mij ook, hij pronkt hier nog boven op de plank boven mijn bureau. Ik had je een bedankmailtje gestuurd, maar doe het hier graag nog eens. Het is een supermooi kaartje.
Sterkte!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat was inderdaad een leuke verrassing,ik hoop dat je ook nog een beetje kan genieten van je verblijf in Nederland,je hebt in ieder geval mooi weer meegebracht,lieve groetjes Miranda