zondag 29 september 2013

New Home........




Hallo allemaal,

Vandaag laat ik twee 'verhuis'kaartjes zien. Twee dochters van mijn vriendin hebben beide de sleutel van een nieuwe woning gekregen......dat waren dus drukke weken voor mijn vriendin en haar man.....ze hebben bij beide dochters flink geholpen met het opknappen van de nieuwe woning, het soppen,  en het verhuizen. Nu kunnen ze eindelijk van hun welverdiende vakantie gaan genieten.....ware het niet dat ze geboekt hadden bij OAD......niks geen vakantie dus op dit moment!!
Ooohhh ik vind dit zo naar voor ze!! 

Maar goed, hier volgen dus de twee kaartjes....ik moet erbij zeggen dat ik eigenlijk van het tweede kaartje geen foto heb (en dat is juist het kaartje dat al met de post weg is).......gelukkig had ik met mijn mobieltje een tijdelijke foto gemaakt van hoe het er ongeveer uit zou moeten gaan zien.....dit doe ik nooit, maar ik moest de tafel leegmaken toen we gingen eten, ik was bang dat ik daarna niet meer wist hoe ik het ongeveer wilde gaan plakken.....dus een fotootje van hoe het er ongeveer in het echie uit is gaan zien....

Bij dit kaartje gebruik gemaakt van het prachtige papier van Eline's beach house. En een tag gemaakt met mijn tag-maker.....die al helemaal stoffig begon te worden, terwijl je er zulke leuke labeltjes mee kan maken, ik ga 'm vast weer wat vaker gebruiken.


Dit is dus het 'ongeveer' kaartje....totaal andere stijl, maar ook leuk om te maken.


Ik wens jullie nog een fijne zondagavond......
Ik ga nog even een kleine wandeling maken en hoop vóórdat Penoza 3 begint ( ik vind dat een mooie, spannende serie waar ik graag naar kijk), nog een blogrondje te maken.

                                                LIEFS   MARY

18 opmerkingen :

Unknown zei

Twee superleuke kaarten mary! Ik ga er ook voor zitten geweldige serie he.....

Nog steeds niets ontvangen? ;)

Je@net zei

Wat een leuke verhuiskaartjes, Mary. Erg leuk geworden.
Fijne avond!

Cinderella zei

Hallo
Wat een leuke kaarten wel 2 hele verschillende maar allebei geweldig
Liefs Cinderella

Mariken zei

Wat zijn ze leuk Mary, echt supergaaf!
Gezellige avond, groetjes Mariken xx

Margot zei

leuk! dat kleine huisje in je tag is een gaaf detail!

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi label heb je met je tagmaker gemaakt, ik zeg vaker gebruiken op je werk!!zo met die planken achtergrond is het lekker stoer. Het andere kaartje is inderdaad totaal anders maar niet minder mooi, daar vind ik het huisje ook erg leuk van. groetjes, Ingrid.

Cornelie zei

Leuk zeg!! Vooral die bovenste, helemaal top!

Home sweet home zei

LOvely and nice cards:)

Wonderful papers too:):)

Merethe

Alina zei

ik vind ze super mooi, Mary, en je tag-maker moet je zeker vaker gebruiken, zo leuk die tag!!!

Anneke zei

Twee heel leuke kaarten!

Berlinde zei

Twee verschillende kaartjes maar allebei erg leuk Mary! Ook die zelfgemaakte tag is super!
Lieve groetjes, Berlinde

Marjan zei

Op de een of andere manier kwam je niet meer voor in mijn bloglijst... vandaar kaartjes gemist. Maar wat een mooie zie ik. Zowel je quick and easy (not so easy!) als je twee hier. Vooral die met de vergrijsde tinten vind ik super.

Annemie zei

Hallo Mary,
twee heeel leuke kaartjes, totaal verschillend... ik zou zelfs niet weten welk kaartje kiezen!

Lieve groeten, Annemie

Linda Visser - van der Velden zei

twee prachtige kaartjes

Marijke zei

Leuke kaartjes zijn dit, twee totaal verschillende maar beide prachtig!!

Groetjes,
Marijke

Danoesja zei

Hoi Mary

Wat een gave kaarten, de bovenste is heel stoer.
Dat is wel flink balen voor je vriendin, net nu ze zo hard aan hun vakantie toe zijn.

Liefs, Danoesja

Annemarie en Merit zei

Hoi Lieve Mary,

Allereerst ontzettend bedankt namens Merit voor haar leuke kaart en de leuke inhoud van de envelop...wat lief van je.
Deze verhuiskaartje zijn zo leuk!!!
heel verschillende maar kan geen keuze maken....TOP!!

Liefs Annemarie en MERIT

Inge zei

Super leuke kaartjes Mary!!