vrijdag 9 mei 2014

Moederdag.....

Vandaag laat ik het kaartje zien dat ik voor mijn moeder heb gemaakt. Uiteraard met bloemen.....daar is ze immers dol op!
Ik had er een mooie pijama bij gekocht en de post heeft het inmiddels al bezorgd.

Morgen ga ik met Mylon een rondje stadten, ze is al weken niet meer in de stad geweest en wil graag een rondje lopen, wat winkeltjes bekijken en gezellig ergens wat drinken. We gaan al 's morgens, want in de middag vind ik het te warm en te druk,  haha moeders wordt oud.....


Zondagochtend hebben Sandra en ik weer een swapje gepland........

Fijne avond.                         LIEFS   MARY

10 opmerkingen :

Je@net zei

Mooi kaartje, Mary.
Zal je moeder blij mee zijn!
Fijne dag morgen met Mylon, gezellig zo samen de stad in.
Hier krijgen we volgens de berichten veel regen de komende dagen :o(

Margot zei

Mooi blommig kaartje!

Mariken zei

Hey, wat een fleurig kaartje! Dat zal je moeder leuk gevonden hebben, met de pyama! Zo gezellig, een pakje met de post!! En dan TE warm, bah, hier echt gemene buien, onweer, hagel, echt geen voorjaar nu...ik verheug me op je swap met Sandra, vind ik zo leuk om te zien wat er met dezelfde materialen gemaakt wordt!
Fijn weekend, groetjes, Mariken

Ans Gilbert zei

Hoi Mary,
Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je moeder..Gezellig shoppen morgen met je dochter en té warm ?? het is hier echt ontzettend slecht weer, geniet er van..groetjes Ans

Danoesja zei

Hoi Mary
Wat een prachtig kaartje voor je moeder, ook je vorige kaartjes zijn erg mooi.
Fijn dat Mylon weer thuis is, het zal nu vast minder hectisch voor jullie zijn. Hopelijk gaat ze met kleine stapjes vooruit. En wat is het fijn dat Joycke en Fran nu hun eigen plekkie hebben, echt hun eigen thuis. Geniet morgen van het shoppen met je dochter en een heel fijn weekend.
Liefs, Danoesja

Judith zei

Het moet voor je moeder heel leuk zijn om een pakketje van haar dochter uit Spanje te ontvangen, zeker als er met veel liefde een mooie kaart voor haar is gemaakt.

Fijn dat jullie iets gezelligs hebben gepland, geniet ervan! Hier geen zon, zoals je reeds kon lezen, maar de gezelligheid is hier thuis er niet minder om. Iedereen lekker bezig (-:

Ben heel benieuwd naar zondag! Leuk zo'n swap.
Fijne dag morgen,
groetjes van Judith

De hobbydroom zei

Schitterend dit kaartje voor je moeder zeg!
veel stad plezier morgen :)

En een fijn weekend
lieve groetjes

Marijke zei

Wat een vrolijk en bloemrijk kaartje voor je moeder! Fijne winkeldag vandaag en hier geen zonnetje gezien vandaag alleen maar regen...............

Groetjes,
Marijke

Marjan zei

Mooi is je kaart voor je moeder en ook de kaart eronder, die ik miste door drukte hier. Heerlijk vrolijk allebei! Hopelijk gaat het beter met Mylon en hebben jullie een gezellige dag samen gehad. Hier regende het bijna de hele dag, nu schijnt even de zon.

Berlinde zei

Wat een mooi kaartje voor je moeder Mary, heel vrolijk met de bloemen!
Lieve groetjes, Berlinde