zondag 4 mei 2014

New home.....



Goedemorgen allemaal,

Het is een leuke zondagmorgen vandaag......hier in Spanje is het vandaag moederdag!!
En jaaaa ik ben heerlijk verwend met een ontbijtje op bed!! 
Ook verwend met kadootjes.....van Jiska een bon om samen met haar sushi te gaan eten......hmmmm heerlijk, ik ben dol op sushi!! En een doosje lekkere toffifee!
Mylon heeft het ontbijtje voor mij verzorgt en ik kreeg er een schoolbord bij voor in de keuken, dat stond al langere tijd op mijn lijstje haha
Verder nog een mooie achtergrondstempel met houtnerven!! 
Myrthe houdt de Nederlandse moederdag aan......haha wat dus betekent dat ik volgende week weer een ontbijtje op bed ga krijgen ;)

Joycke en Fran hebben inmiddels een eigen woonruimte gevonden. Welliswaar een ienie  mienie studiootje....maar ze zijn er super blij mee. Via de webcam heb ik gezien hoe ze er een ontzettend leuke eigen draai aan gegeven hebben. Zoooo gezellig!!
Daar moest natuurlijk een kaartje naar toe....het kaartje is nog onderweg, dus ik hoop maar dat ze niet op mijn blog kijkt vandaag...


Geniet de zondag!!

                                                   LIEFS  MARY

9 opmerkingen :

Cinderella zei

Een geweldig leuk kaartje en een fijne moederdag
Liefs Cinderella

Je@net zei

Wat een schattig kaartje, Mary.
Ontzettend leuk gedaan.
Een fijne Moederdag vandaag en laat je maar lekker verwennen!

Ingrid Reyners zei

Wat heerlijk dat je al lekker verwend bent Mary op deze spaanse moederdag, dat is wel lekker zeg dat dochter drie het volgende week viert, zo bof jij twee keer ;-)). Wat fijn voor je dochter dat ze eigen woonruimte heeft gevonden, hier in Nederland, en ook al werk?? Ja de techniek staat tegenwoordig voor niets, fijn dat je alles via de webcam hebt kunnen volgen zo zijn ze toch een beetje dichter bij. Fijne zondag nog, groetje,s Ingrid.

Marjan zei

Heerlijk om zo verwend te worden! Geniet er nog maar even van en volgende week nog een keertje. Je verhuiskaartje is superleuk, gaaf dat huisje, de kleurtjes en de stempels!

Mariken zei

Hey Mary, wat een prachtig kaartje!! Jouw moederdag zit er bijna weer op, hoop dat je een keuke dag hebt gehad!
Groetjes, fijne avond, Mariken

sandra_w zei

Heerlijk om zo lekker verwend te worden en volgende week nog een keertje ;) Superleuk kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Mary, wat leuk dat je via de webcam de woonruimte van je dochter hebt kunnen bewonderen en wat heb je een leuke stoere kaart voor hen gemaakt, lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Heerlijk om zo verwend te worden op Moederdag en volgende week weer!! Leuk dat je ook via de nieuwe technieken mee kan kijken in het nieuwe stulpje van je dochter! Prachtig is dit kaartje.
Groetjes,
Marijke

Gerdine zei

Wat een leuk kaartje! En geniet nog even na van moederdag!