zaterdag 15 november 2014

Yes I do.........

Goedemorgen allemaal.

Dit berichtje heb ik voorgeprogrammeerd........vandaag is de trouwdag eindelijk aangebroken en zal ik op dit moment het nu wel vreselijk druk hebben met........vooral zenuwachtig zijn haha.
Het zal wel een behoorlijk kippenhok zijn vanochtend (haren, make-up).....de drie zussen zijn bruidsmeisjes , dus ook zenuwachtig!
Mijn vader geeft Joycke in de kerk weg, dat vind ik zooooo bijzonder!! Ze heeft als klein meisje altijd gezegd dat als ze later gaat trouwen, dat opa haar naar het altaar moet brengen.......en vandaag ik het dan zover!! Mijn vader vindt het geweldig!! Dat hij dit op 80 jarige leeftijd nog kan en mag meemaken.

Ik zal later van de week wel wat foto's plaatsen.

Nu over op de kaartjes!!!
De gezellige swap met Sandra. Ik had een setje samengesteld van Teresa Collins--save the date.(hoe toepasselijk haha). Het zijn leuke lieve kleurtjes, maar in werkelijkheid viel het nog niet mee er een mooie trouwkaart mee te maken........
Toch gelukt. En we zijn er blij mee. De andere kaartjes zijn van hetzelfde papierblokje gemaakt maar zien er door de andere combinaties totaal anders uit.
Dat vind ik het leuke aan een swap, je wordt er echt door uitgedaagd!


Het kaartje voor Fran & Joycke






Met het leuke papiertje gelijk weer een beterschapskaartje voor de voorraad gemaakt, én lekker ontspanning gezocht in het inkleuren....... 





En nog een derde kaartje gemaakt.........dit kaartje is samen met Myrthe gemaakt.......zij het denkwerk (papiertjes schets etc) en ik het 'plakwerk'.
Dit kaartje heeft ze bedacht voor haar vriendje.






Ik ben ook heel nieuwsgierig wat Sandra ervan heeft weten te maken, kijken jullie gezellig mee!!

fijn weekeinde.......................................LIEFS MARY


9 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Mary. Prachtig!
Gefeliciteerd met de trouwdag van jullie dochter en schoonzoon. Geniet met elkaar van deze mooi dag!

Alina zei

prachtig zijn ze, Mary! heel erg mooi papier, ik ga even kijken waar ik dat kan bestellen!!!!

bijzonder dat je vader Joycke naar het altaar kon brengen! nogmaals van harte gefeliciteerd en veel geluk voor Mrs. en Mr.!!!!!!

Evy G zei

Veel plezier vandaag! Maak er een onvergetelijke dag van! Waarschijnlijk hebben jullie daar beter weer dan hier ;-) Je huwelijkskaartje vind ik ronduit prachtig! maar je dochter kan er ook wel wat van, hoor! Hele leuke kaart qua lay-out!

Mariken zei

Wat ontroerend, je dochter samen met haar opa. Dat is zo mooi!! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben, dat zijn zo van die momenten die in je geheugen gegrift staan. Geniet er ontzettend van.
Je kaartje is super!!
Veel groetjes!

Judith zei

Ik heb aan jou/jullie gedacht vandaag. Hopelijk heb je genoten en was iedereen gelukkig. Jullie zijn een hechte familie, fijn dat jullie alles in deze kring konden vieren. Zo bijzonder dat Joycke door haar opa naar het altaar gebracht is! Een speciaal moment om voor altijd te koesteren.
Gefeliciteerd met Joycke en Fran!
Het kaartje voor hen is heel heel mooi geworden! Je hebt prachtig papier gekozen voor deze bijzondere kaart.
Jullie swaps zijn altijd leuk om te kijken. Ook de beide andere kaarten zijn prachtig.
Ik wens je een heel fijne tijd met je familie toe!!!
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary..allereerst van harte gefeliciteerd met de trouwdag van je dochter. Wat bijzonder dat haar wens om door haar opa naar het altaar begeleidt te worden is uitgekomen. Ik hoop dat jullie een heerlijke dag gehad hebben.
Je kaartjes zijn alle drie weer heel leuk, gaaf zo'n swap.
Lieve groetjes Miranda

sandra_w zei

Woww! Dat ziet er supermooi uit! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad, maar dat zal vast wel!
Op naar de volgende swap! XX

Marjan zei

het is nu waarschijnlijk nog in gang, een feestje misschien? Jullie hebben hopelijk genoten van een geweldige dag! Mijn opa en oma tekenden als getuigen voor ons huwelijk, dat vond ik ook bijzonder. De kaartjes zijn ook mooi, vooral de MR and MRS kaart!
Geniet nog maar heerlijk na!

Gerdine zei

Ik loop hopeloos achter met het lezen van blogs, vandaar mijn late reactie! Van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter! En wat gaaf dat haar idee van vroeger over trouwen nu werkelijkheid wordt. Benieuwd naar een foto! Je kaartjes zijn allemaal gaaf. Ik geef heel eerlijk toe dat ik niet zo'n magnolia fan ben, maar met dat kraft eronder is het wel erg leuk!