donderdag 29 januari 2015

hip hip hooray......

hallo allemaal,

Donderdag alweer.....de week vliegt voorbij!!!
Tot zover een redelijk rustige week, waarin ik al een paar keer heerlijk een paar uurtjes heb kunnen freubelen.
Ik had van Judith een super leuke ballonnen Die gekregen, daar heb ik gelijk een kaartje mee gemaakt, en voor het kaartje heb ik mij laten inspireren door een kaartje van haarzelf. Ik vond het wit en kraft zo mooi!! (die had ze mij met kerst gestuurd).
 Ik heb er een 'doorkijk' kaartje van gemaakt, en de ballonnetjes komen geweldig tot hun recht!!



De tekst heb ik met wit geembossed, ik heb wel witte stempel inkt, maar op de een of andere manier komt dat nooit zo duidelijk echt wit naar voren. Verder nog wat witte enamel dots en een wit 'stik'lijntje met een witte gellypen.

En het kaartje waar ik mijn inspiratie vandaan heb..........


Zoals je ziet, duidelijke overeenkomsten, maar ook grote verschillen.

                                      fijne dag   groetjes Mary  




6 opmerkingen :

Je@net zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt, Mary. Heel erg mooi gedaan!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi Mary, grappig met dat doorkijkje en wit met kraft verveelt nooit. Leuk zijn die ballonnen zeg...
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

Wauw, mooi zeg, dat kraft met wit! Geweldige kaart!

Annemie zei

Een prachtig kaartje Mary!
Leuk gedaan met de ballonnen en het stiklijntje...

Lieve groeten, Annemie.

Wilma zei

O zo mooie kaart. Wat is dat toch een geweldige combinatie wit op kraft!

Durvina zei

Wat ziet dit er prachtig uit!
Ben meteen volger bij jou geworden, zolang ik geen spaans hoef te berichten lukt me dit wel ;)

groetjes, Durvina