zaterdag 7 februari 2015

enjoy......

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje wat een uitprobeersel is.....gemaakt met een mini template van Heidi Swapp.
Ik ben er niet tevreden over....op de een of andere manier lukte het me niet om er een mooie 'ge-distress-inkte' achtergrond van te maken, heel lastig want het malletje is flinterdun en zijn lastig op hun plek te houden..........volgende keer beter zullen we maar zeggen!


fijne zaterdag                                                Liefs Mary

6 opmerkingen :

Je@net zei

Vind het toch een erg leuke kaart geworden, Mary. Erg mooi gedaan!
Fijn weekend!

Margot zei

Niets mis mee, heel gaaf!

Marjan zei

Vind het ook een mooie, wat is er mis met je distressachtergrondje? het wit en de cirkeltjes staan er prachtig bij! Fijn weekend!

Mariken zei

Ik vind 'm ook echt heel gaaf! Mooie kleuren en dat wit is er prachtig bij!!

Renate zei

Er is helemaal niets mis met dit kaartje hoor. Ik vind 'm echt wel héél mooi geworden.
Soms is het resultaat niet helemaal wat je er zelf van verwacht. Maar het is wel handwerk, en dan zijn foutjes geoorloofd. ;o)

-xies- Renate.

Annemie zei

Hallo Mary,
ik vind jouw kaartje toch heel mooi hoor!
En wat je achtergrond betreft, die is echt wel geslaagd...

Lieve groeten, Annemie.