vrijdag 13 februari 2015

gecondoleerd....


Goedemorgen,


Vandaag twee kaartjes voor een niet zo prettige gelegenheid. Mijn tante (zus van mijn moeder) is vorige week overleden.
Heel verdrietig allemaal.

Ik heb niet alleen een kaartje aan de familie gestuurd , maar ook een naar mijn moeder....om haar sterkte te wensen met het verlies van haar zus waar ze heel close mee was.








Bij beide kaartjes gewerkt met distress ink voor de achtergrond.  Het eerste kaartje gestempeld met clear embossing poeder, bij het tweede kaartje dacht ik dat te flets zou zijn dus daar gekozen voor zwarte stempel inkt. Om dat kaartje iets meer te laten spreken heb ik waterdruppels er op gespetterd, dat geeft met distress ink een mooi effect (althans dat vind ik).

fijne vrijdag!!!!
Morgen op valentijn plaatsen Sandra en ik onze twee-maandelijkse swap.

.....liefs Mary....

6 opmerkingen :

Marjan zei

Wat een mooie subtiele kaartjes, Mary! Sterkte voor je moeder, je zus verliezen is heel erg, je deelt een heel verleden en alleen zij weet als geen ander hoe je leven verliep als je zo close was.

Je@net zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Mary. Dat zal beslist gewaardeerd worden in deze moeilijke tijd!

Judith zei

Om iemand te verliezen die zo dicht bij jou stond is niet makkelijk. Jij voelt je vast ook verdrietig omdat je je moeder nu niet 'live' bij kunt staan. Met zulke gebeurtenissen wil je het liefst zo dicht mogelijk bij iemand zijn. Heel veel sterkte voor je moeder!
Voor haar en de familie van je tante heb je mooie, subtiele kaarten gemaakt.

Mariken zei

Och, dat valt niet mee...iemand verliezen...zwaar voor je moeder! Je kaartjes zijn prachtig, dat doet altijd veel goed!
Morgen jullie swap...ik verheug me erop en ben benieuwd! Tot morgen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaarten om je steun en medeleven te betuigen Mary. Inderdaad een mooi effect met die waterdruppels op de distressinkt. Bij de bovenste vind ik de kleurencombinatie erg mooi.
Lieve groetjes Miranda

Annemie zei

Twee prachtige kaarten Mary, heel stijlvol...
Wat erg voor je moeder om haar zus te verliezen, ik wens de familie veel sterkte...

Lieve groeten, Annemie.