woensdag 6 mei 2015

swapp met Judith......

Goedemorgen......

Vandaag laten Judith en ik de derde, en laatste , opdracht van onze swapp zien.
Als opdracht moesten we dit keer gebruik maken van het verpakkings materiaal of het lapje vilt. Ik heb gekozen voor het verpakkings materiaal en de rietjes.
Het is een feestelijke slinger geworden voor op de feesttafel.....



Op de foto ziet het er een beetje flets uit....denk dat het komt door de achtergrond van de slinger...







Met het derde rietje heb ik een mini kaartje gemaakt in de vorm van een jam-potje


De papiertjes zijn nog niet op, de stempeltjes onwijs leuk.....dus later deze week nog een kaartje uit het pakketje!!!

Jammer dat de swapp alweer voorbij is, ik heb er echt heel veel plezier aan beleefd.....en hoop dat we nog even doorgaan met swappen ; wat mij betreft...óp naar de volgende swapp!!

Gaan jullie mee kijken bij Judith!!!!

fijne woensdag........................................................liefs Mary

14 opmerkingen :

GerJanne zei

Hoi MAry,
het is een heel mooie en leuek afsluiter van jullie swap! Je hebt echt je fantasie gebruikt, volgens mij! Knap, dar ontbreekt het mij nog wel eens aan.
Ben benieuwd wat je gaat doen van de 'restjes'.

Judith zei

Heel leuk dat je de rietjes en het verpakkingsmateriaal hebt gecombineerd!! Een schattige slinger! En allebei hebben wij glaasjes gebruikt, wat 'toevallig' ((-;
Echt een feestelijk geheel!
De jampot kaart vind ik fantastisch!

Ja, jammer dat deze swap weer klaar is, maar wat mij betreft gaan wij gezellig door!

Groetjes en een zonnige dag!
Judith

Sarah zei

Dat maakt een tafel direct feestelijk. Tof !
Liefs ☆ Sarah ☆

Je@net zei

Wat ontzettend leuk zoals je de rietjes verwerkt hebt met de vlaggetjes en in de kaart. Hartstikke leuk en creatief gedaan, Mary!

Cornelie zei

Wat een leuke creaties allemaal! Ziet er tiptop uit. Ook ik ben weg van de kaart!

Margot zei

Zo feestelijk, heel gaaf Mary!

Mariëtte zei

Super, wat een leuke verpakkingen. Ik vind jullie. Beide erg orgineel dit keer. Het jampotje vind ik erg mooi. Groetjes Mariette

Renate zei

Wat een leuke, feestelijke afsluiting van jullie swap. Het ziet er echt fantastisch uit. Het jampotje is stiekem wel mijn favoriet.

-xies- Renate.

sandra_w zei

Gaaf!! Vooral het jampotje vind ik super!

Anneke zei

Leuk om te volgen, jullie swaps! En wat heb je mooie dingen gemaakt met die rietjes! Super origineel ook!

Alina zei

super leuk bedacht, Mary!

Unknown zei

hartstikke leuk gedaan zeg! ziet er allemaal top uit! Lieve groetjes Erna

Gerdine zei

Leuk zeg, dat jampotje!! De slimger vind ik ook super! Leuke swap!

Angelique zei

Wat een gezellige slinger en het jampot kaartje is zo schattig. Ik hoop ook dat jullie nog verder gaan met swappen, leuk om te zien.
groetjes Angelique