dinsdag 21 juli 2015

dikke knuffel......

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan eindelijk weer met een kaartje. Tijdens de zomer staat het bloggen duidelijk op een lager pitje. 
Ik zit momenteel vaker met een boek in de schaduw....ook heerlijk relaxed!
Een kaartje gemaakt voor iemand die een dikke knuffel verdient.


Mijn neef en zijn vriendin vermaken zich prima.....alhoewel ze veel last van de warmte hebben...vooral 'snachts!!! Dan komt de temperatuur niet meer onder de 26/28 graden.....tja, this is Spain!!!

Fijne dag!!!......................................................................liefs mary

6 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Mary. Erg leuk gedaan!

sandra_w zei

Lief kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi en lief gemaakte kaart Mary. Het lijkt wel een aquarel-schilderijtje. Mooie kleurtjes heb je gekozen.
Logisch toch dat je graag lekker in de schaduw wat zit te lezen met warm weer. Ik heb ook alweer een hoop boeken verslonden...heerlijk.
Geniet er van...
Lieve groetjes Miranda

Margot zei

Heel mooi!!!

Marjan zei

Heel mooi kaartje, ik houd erg van zachte tintjes! Ook hier veel minder aan de hobby en minder bloggen, hoor, en zeker als het warm is!

Gerdine zei

Wat een mooi kleurtjes! Heel gaaf kaartje!