vrijdag 19 februari 2016

congrats......

holaaa...

Gisteren was Rudie jarig, en daar heb ik natuurlijk een kaartje voor gemaakt. Door alle drukte had ik totaal geen inspiratie, maar had bij Mariken op haar blog een leuke kaart gezien die zij voor haar man heeft gemaakt...daar heb ik mijn inspiratie vandaan gehaald.
Dankje Mariken!

Dit is mijn versie.....



Verder had ik nog beloofd om de 'valentijns-taart' die Myrthe, Mylon en ik samen gemaakt hebben te laten zien.
Het zijn kleine taartjes....dus konden we er met de hoeveelheid ingredienten 3 maken....ook de vriendinnen blij!!!

De foto is erg flets zie ik, maar hij was roze en zilver glitter poeder bovenop.
'pink-champagne'taart



Verder ben ik hier druk druk druk, ik ga morgen 4 dagen naar mijn ouders. Mijn vader was de afgelopen tijd een beetje aan het sukkelen, daar zijn we toch wel bezorgd om. Het gaat nu weer iets beter, maar ga toch maar even snel een bliksembezoekje afleggen.
Ik heb het plan om ergens eind mei-begin juni nogmaals te komen ...ik wil proberen vaker naar mijn ouders te gaan nu ze ouder worden. (is financieel niet altijd haalbaar, vandaar ik niet zo heel vaak naar Nederland kom).....maar wil de volgende keer wat langer gaan (ik denk aan 2 weken, dat klinkt misschien niet heel erg lang, maar voor mij met snel heimwee is dat heeeeeel erg lang!), zodat ik het eindelijk eens kan combineren met bezoekjes aan blog vriendinnen en misschien een workshopje ergens!!

Fijne vrijdag.........................................................................liefs Mary

10 opmerkingen :

Alina zei

mooie kaart, Mary en het taartje ziet er super uit!
goede reis en geniet van je ''bliksembezoekje''!
groetjes

Mariken zei

Hey, wat tof dat je inspiratie hebt opgedaan bij mij en dat je mijn naam noemt...leuk! Je kaart is leuk, stoer, topkaart gewoon! En tja, het is een hele zorg, ouders die ouder worden, en zeker met die afstand ertussen. Geniet van je bezoekje en hele goede reis!! Xx

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd en wat een leuke en stoere kaart heb je voor de jarige gemaakt.
En wat een mooie taart, een echte Valentijntaart. Yummie!
Fijne dagen bij je ouders, fijn dat het inmiddels weer wat beter gaat met je vader!

Sabine zei

Leuke kaart heb je gemaakt en die taart ziet er prachtig uit Liefs Sabine

Thea zei

Een prachtige kaart en we kijken allemaal wel eens bij elkaar om inspiratie op te doen. Heel mooi gemaakt. Ik wens je een paar fijne dagen bij je ouders en geniet ervan.

Groetjes Thea

Annemie zei

Hallo Mary,
het is een leuke kaart geworden, met mooie kleuren!
En wat ziet er dat taartje lekker uit... mmmmm
Fijne dagen gewenst bij je ouders, geniet ervan...
Lieve groeten en fijn weekend,
Annemie.

sandra_w zei

Super kaart geworden! Het taartje ziet er zo mooi uit...zonde om op te eten ;)
Fijne dagen bij je ouders en geniet ervan!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Je hebt uiteindelijk toch een gave kaart weten te maken. Het taartje ziet er ook heel lekker uit.
Geniet van je bliksem-bezoekje.
Lieve groetjes Miranda

Danoesja zei

Hoi Mary
Nog gefeliciteerd met je man, je kaartje voor hem is heel gaaf en dat taartje was vast heerlijk maar ik vind hem ook zo mooi.
Geniet van je korte bezoekje aan je familie.
Liefs, Danoesja

Nota Bene zei

Heel mooi kaartje! En die taart ziet er echt indrukwekkend uit!
Groetjes, Nele