maandag 21 maart 2016

Happy easter......


Holaaaa....

De 'goede' week is weer begonnen. Het weer zit niet zo mee dus het is de vraag of de processies van vandaag de deur wel uitgaan.
Ik start vandaag met het laten zien van mijn paaskaartjes. Ik kan het niet laten om er elk jaar toch steeds een paar te maken. Ze zijn inmiddels al met de post mee.

Het kaartje van vandaag is een 'stapeltje' kuikentjes van Penny Black...


Toen ik de foto maakte was er felle zon....een beetje een overbelichte foto dus. In het echt zijn de kleurtjes zachter.

Fijne maandag..........................................................................liefs Mary



14 opmerkingen :

Mariken zei

Wat een schattig kaartje Mary!!Zo lief en leuk zijn deze kuikentjes, echt lente!! Dat mag hier ook wel wat verbeteren, het is nog grijs en koud!!

Margot zei

Ohhh wat een leukerd! Als je deze kaart ontvangt moet dat je blij maken toch?

sandra_w zei

Wat 'n lief kaartje Mary!! Zo schattig deze kuikentjes!

Je@net zei

Super leuke paaskaart, Mary. Wordt er helemaal vrolijk van!

Giny zei

Prachtig Mary.

Lieve groet Giny

Danoesja zei

Hoi Mary
Wat een superlief en vrolijk paaskaartje met die stapel kuikentjes, ik verstuur ze zelf eigenlijk nooit want er word hier niet veel aan gedaan.
Hopelijk word het snel wat beter met het weer bij jullie, een hele fijne week Mary.
Liefs, Danoesja

Renate zei

Van dit kaartje krijg je toch gewoon goeie zin...
Wat een leukerd!!!

-xies- Renate.

Angelique zei

Wat een geweldig kaartje, daar krijg je gelijk een lach van op je gezicht, zo leuk gedaan.
Wat is het toch een schattige foto van Noa die zo de lens inkijkt.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hoi Mary,
wat een enig kaartje heb je gemaakt! Die kuikens zijn toch wel superleuk.
En jouw 'probleem' hebben we hier andersom. De kaarten zijn vaak wat donker door het sombere weer...
Ben benieuwd naar je andere kaartjes..
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh wat een leukerd deze stempel en wat heb je er een mooi ingekleurde kaart mee gemaakt Mary. Hier word je vanzelf blij van ;p
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat zijn ze cute! Een heel gaaf en vrolijk kaartje, Mary! Lief die foto van Noa!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi vrolijk paas kaartje heb je grmaakt, erg grappig de kuikens op je kaart. Fijne paasdagen alvast, groetjes Ingrid

Judith zei

Oh, ja, geel - zon - lente
daar verlangen wij naar. Schattig, die kuikentjes.

Het is hier vandaag zeer bewolkt en druilerig, maar ik ga niet klagen. Dit is het perfecte knutselweer en ik moet echt aan de slag. Er liggen een paar projecten op mij te wachten.

Ik wens je een gezellige donderdag!

marja kenter zei

Wat een schattig kaartje.
Fijne dagen
groetjes Marja